Laster Arrangementer
  • Dette arrangement har allerede funnet sted.

Digitalt møte for skoleeiere

9. mars 2021 kl. 12:00 16:00

Kritttegninger av mennesker på en tavle
Foto: Shutterstock

Er du skoleeier, eller er du den i din kommune som er ansvarlig for opplæringen av minoritetsspråklige elever? Da vil du sannsynligvis ha glede av å delta på dette møtet og det vil ganske sikkert være nyttig for din kommune.

I år inviterer NAFO til et digitalt møte for skoleeiere og vi håper at mange kommuner blir representert på møtet den 9.mars.

Påmelding

Påmeldingsfristen er 2. mars og lenke til arrangementet sendes deretter til påmeldte deltakere.

Programmet

Det blir innlegg om den overordnede delen i læreplanverket, tospråklig fagopplæring vil bli belyst på flere måter og det blir informasjon om det nye kartleggingsverktøyet i grunnleggende norsk. Det blir også tid til erfaringsutveksling i mindre grupper. Program: Digitalt møte for kommunale skoleeiere

Dato:
9. mars 2021

Digitalt: Zoom

Nasjonalt senter for flerkulturell opplæring (NAFO)